piątek, 7 listopada 2014

Czas na żel pod prysznic !! Original Source - Raspberry&Vanilla Milk

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mój ulubiony żel pod prysznic!! :) Jest nim Original Source - Raspberry&Vanilla Milk , uwielbiam tą firmę i uwielbiam ich zapachy są tak intensywne, świeże , cudowne! Żel ,który mam teraz jest o zapachu soczystej malinki i słodkiej wanilii no jest po prostu powalający!!! Przetestowałam już wszystkie zapachy  jak i żelu i płynu do kąpieli tej samej firmy , jednak moim ulubionym zapachem pozostaje malinka!! Firma Original Source ma to w zanadrzu ,że ich produkty nie zawierają rutyny ,a eksplodują słodką bombą owocową . Tubka fajnie się otwiera ,przede wszystkim łatwo, nie trzeba używać paznokci  i bać się o ich połamanie . Pojemność mojego żelu wynosi 250ml ;) mi starcza na długo .Od razu po otworzeniu czuć ten niesamowity owocowy zapach , kolor również robi tutaj ogromne wrażenie jest tak soczysty aż chciałby się go napić i spróbować. Konsystencja żelu jest lekko rozciągliwa ale bardzo przyjemna , super otula nasze ciało podczas kąpieli i czujemy się jak w raju dosłownie . Koszt takiej przyjemności zaledwie 6.99 :)

Hasło Na Etykiecie : Poczuj to - możesz pokochać albo znienawidzić, wybór należy do Ciebie.

Mój wybór: Kocham!!

A jaki jest wasz wybór?? czekam na odpowiedzi w komentarzu :)

TUTAJ stronka firmy

Zalety: 
- kolor
- zapach
- konsystencja
- wygodne otwieranie
- cena

Skala : Mocne 10!





4 komentarze:

  1. Hej, odnośnie nawiązania współpracy to nie da się tego zrobić ot tak, wiele firm stawia teraz duże wymagania np ilość obserwatorów +1000 lub ilość wyświetleń powyżej 10 000 miesięcznie różnie to bywa. Na początku radzę pozyskać stałych czytelników i zaznajomić się trochę z blogsferą :)

    Życzę powodzenia :) i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żele z original source, w szczególności te przeznaczone dla mężczyzn haha :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń