czwartek, 6 listopada 2014

SOS dla ust - Lip Care 7h Firmy FLOS LEK Labolatorium

Jak wiadomo zima już tuż ,tuż :( niestety .... Dlatego czas najwyższy zadbać o nasze usta ,szczególnie my kobiety musimy o nie dbać. Zimą moje usta i pewnie jak i wielu innych kobiet ,zaczynają się wysuszać czy ,,pękać'' . Suche powietrze w domu ,też  im szkodzi więc dzisiaj zakupiłam sobie bardzo fajną i nie drogą pomadkę  ochronną do ust z filtrem UV SPF14 za jedyne 5,99 Firmy FLOS LEK Labolatorium. Pomadka posiada 7-godzinny program ochronny ust , chroni przed promieniowaniem UV,zmniejsza skłonność do pierzchnięcia ust i wzmacnia barierę lipidową naskórka. Właśnie zaaplikowałam sobie już ją na moje suche i popękane usta i czuje teraz taką fajną gładkość i miękkość na wargach. Jak na razie fajna sprawa pomadka ma bardzo ładny zapach , mam ją już na sobie  jakiś czas  i nadal czuć ,że usta są nawilżone nie tak jak , niektóre pomadki ochronne po paru minutach się wysuszają. Kupiłam ją dla tego bo jakoś fajnie rzuciła mi się w oczy , a poprzednia moja pomadka ochronna nie zdawała rezultatu  no i cena też zadowalająca . Jedno zastrzeżenie mam tylko takie ,że nie koloryzuje przy tym ust, a szkoda bo  lepiej by się prezentowała (zmyłka na pudełku )ale jest OK.

Zastosowanie: długotrwała ochrona ust przed wysuszającym wpływem promieniowania UVA i UVB.
Działanie: aktywne połączenie Witaminy E oraz filtra SPF14 zapewnia ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Witamina A oraz wysokiej jakości składniki tłuszczowe wzmacniają barierę lipidową naskórka, zmniejszając skłonność do pierzchnięcia ust.
Efekt: skutecznie zabezpieczona skóra. Wargi zyskują piękny i naturalny wygląd. 


Zalety:
- ładny zapach
- cena
-skuteczność
- 7h ochrony 
- wargi mają ładny połysk

Wady:
- nie koloryzuje ust


Wyraźcie swoją opinię , czy znacie , czy stosujecie , jak długo , Czekam na wasze komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz