środa, 12 listopada 2014

Farba do włosów Garnier Nutrisse Creme - Lukrecja nr 10 - czarny

Moja ulubiona farba do włosów firmy Garnier, farbuje się nią już dobre parę lat i żadna inna jej nie dorównuje , a dlaczego?? :) Otóż Garnier to jedna z lepszych firm na rynku,  Nutrisse Creme to odżywcza trwała farba do włosów  , nadaje włosom jedwabiście miękki i żywy kolor  , długotrwały efekt w 100 % pokrywa siwe włosy i chroni je aż 8 tygodni przed  przesuszaniem. Zawsze wybieram Lukrecje nr 10, kolor czarny bo w takim kolorze najlepiej się czuje. Farbowałam włosy już wieloma farbami różnych firm ale Garnier Nurisse Creme  bije na łeb wszystkie !!. :)  Koszt takiej farby wynosi kilka zł w zależności w jakim sklepie czy drogerii się ją znajdzie. Ja za swoją zapłaciłam 21 zł ale  kiedyś natrafiłam na promocje i kosztowała 16 zł  więc trzeba szukać promocji. Farba jest warta swej ceny bo daje długo trwały efekt i intensywny kolor. Dzięki odżywce w środku pudelka , włosy stają się miękkie w dotyku , gładsze i prostsze ( zauważyłam to na swoich włosach ) Nie zamienię tej farby na żadną inną!!.

Opakowanie Zawiera :

- 1 flakon z mleczkiem utleniającym
- 1 tubę z kremem koloryzującym
- 1 saszetkę z odzywką po koloryzacji
- 1 instrukcję użycia
- 1 para rękawiczek


 Z pudełka:

Formuła Przeciw Przesuszaniu Włosów
Nasza najbardziej odżywcza formuła wnika w strukturę włosa i odżywia włosy podczas koloryzacji.Wzbogacona jest w trzy odżywcze olejki [ Awokado,Oliwka i Karite] . Twoje włosy są jedwabiście miękkie i błyszczące. Przeciwdziała wysuszaniu na 8 tygodni.

Olśniewające Bogactwo Koloru
Kolor jest intensywny, głęboki i długotrwały. Nutrisse Creme perfekcyjnie pokrywa siwe włosy , nawet najbardziej uporczywe kosmyki.

Przyjemna i Prosta Aplikacja
Bogaty krem koloryzujący łatwo się rozprowadza i nie spływa podczas aplikacji. Zanurz się w świeżym owocowym zapachu!

Cały zestaw

Zalety:
- trwałość koloru
- intensywność
- świeżość
- 100 % pokrycia siwych włosów
- 8 tygodni przeciw przesuszaniu
- łatwa aplikacja
- konsystencja

Wady :
- trudno zmyć ze skóry i ubrań

Moja ocena: 10
Znacie?? Korzystacie?? Piszcie w komentarzach :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz