wtorek, 21 kwietnia 2015

Kampania Karotka Plus - czyli od teraz mój ulubiony sok!

Witam, pisałam nie dawno ,że biorę udział w kampanii streetcom soków marchewkowo-owocowych Karotka Plus firmy Fortuna. Tydzień temu dowiedziałam się ,że biorę udział w testowaniu ,to moja pierwsza kampania i powiem szczerze ,że mimo radości ,którą odczuwam do tej pory miałam również pewne obawy. Czy dobrze zaprezentuje produkt,czy w ogóle ktoś będzie chciał testować go razem ze mną ,czy Streetcom nie zawiedzie się na mnie ,a także wiele innych . Soki które dotarły do mnie Karotka Plus to nowość na rynku ,a ja miałam to szczęście móc je przetestować i podzielić się z innymi mimo obaw  poradziłam sobie . Razem zemną zgodziło się przetestować kilka bliskich mi osób ,otrzymali również ode mnie produkt wraz z ulotką. Większości bliskich mi osób , soki Karotka Plus bardzo smakowały i przyznali ,że od teraz to ich ulubione , a jeszcze bardziej się uradowali gdy otrzymali ode mnie produkt ,który zabrali ze sobą. Moim ulubionym smakiem Fortuny  została Karotka Plus ( #sokfortuna ) :jabłko,marchew,banan+witaminy A, C,E , reszta też mi smakowała ale jakoś najbardziej przypadł mi do gustu ten smak. Moi bliscy byli natomiast bardzo zafascynowani smakiem : jabłko marchew,brzoskwinia +zielona herbata jak wiadomo zielona herbata jest bardzo zdrowa wspomaga odchudzanie ,zmniejsza ryzyko nowotworu, przedłuża życie i chroni przed demencją ,poprawia wygląd naszej skóry ,ma także wiele innych zastosowań w połączeniu z owocami i marchewką bez dodatku cukru z samych naturalnych składników to prawdziwy eliksir dla naszego zdrowia.  Witaminy A , C , i E są przeciw utleniaczami co oznacza ,że zapobiegają one zmianom wywołanym utlenianiem wielonasyconych kwasów tłuszczowych obecnych w błonach komórkowych . Osoby uwzględniające  w swojej diecie witaminy A, C , i E rzadziej chorują .  Jestem bardzo wdzięczna Streetcom ,że  wybrali mnie jako swoją ambasadorkę do testowania soków Karotka Plus. Można powiedzieć ,że Karotka Plus zmieniła moje życie na lepsze i zdrowsze, codziennie wypijam szklankę soku po którym staje się rześka i pełna wigoru. Do zmiany trybu życia udało mi się również na mówić moich znajomych ,którzy razem z Karotką Plus zaczynają swój dzień. Ta kampania była dla mnie prawdziwym wyzwaniem i cudownym przeżyciem  jest mi bardzo miło ,ze zaliczono mnie do grona szczęśliwców. Zachęcam was moi drodzy mili do spróbowania całej serii Karotka plus , a obiecuje wam ,że się nie zawiedziecie i poczujecie ogromną ilość zdrowia, smaku i energii . Dla mnie zawsze tylko i wyłącznie Fortuna Karotka plus #sokfortuna #sokfortuna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz