poniedziałek, 29 grudnia 2014

Balsam Atoderm Intensive Bioderma - Recenzja!!

Cześć, aj te święta całkowicie mnie pochłonęły :) nie miałam ani chwilki na uzupełnienie bloga. Dopiero dziś mam troszkę luzu :) A więc zacznijmy .... 
Moje spostrzeżenia o kojącym balsamie Atoderm Intensive jaki dostałam do testowania jak i jego zastosowaniu są bardzo dobre.Pierwszy plus to taki ,że można go stosować u niemowląt, dzieci i dorosłych. Wiadomo ,że dzieci w wieku niemowlęcym lubią zadrapywać sobie  buzię ,dzięki kojącemu balsamowi ich delikatna skóra będzie odpowiednio chroniona , nawilżona i dzięki czemu zapobiegnie dalszemu pojawianiu się zmian zapalnych. Produkt jest bezzapachowy, hipoalergiczny i bez parabenów  co daje kolejny plus przy stosowaniu u dzieci czy dorosłych. Borykam się z problemami skórnymi, na twarzy ,dekolcie czy ramionach pojawiają mi się ropne krostki ,które swędzą i bolą za razem. Po aplikacji balsamu poczułam natychmiastowe nawilżenie mojej skóry oraz to co udało mi się zauważyć ,że mój odruch drapania znacznie się zmniejszył i wyraźnie poczułam komfort na mojej skórze.  Kojący balsam emolientowy BIODERMA Atoderm Intensive zamknięty jest w wygodnej plastikowej tubie dzięki czemu nie ma problemu z aplikacją  ,no i   możemy postawić balsam pionowo, dzięki temu nie będzie żadnych problemów ze zużyciem go do samego końca. Jestem bardzo zadowolona z produktu i z jego zastosowania.


Z Etykiety : Kojący balsam emolientowy wzbogacony o działanie przeciwświądowe, odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom.

Wskazania i Zalecenia: 
- skóra z atopowym zapaleniem
- skóra zrogowaciała,łuszcząca się i szorstka w dotyku
- Przy stosowanym lub zakończonym leczeniu dermatologicznym
- W połączeniu lub po terapii z kortykosterydami
- Od 1-go dnia życia , dla niemowląt ,dzieci i dorosłych

Właściwości i Działanie:
- Trwale odbudowuje i tworzy ochronną barierę skóry oraz powstrzymuje dostęp alergenów
- Reguluje florę saprofityczną skóry
- Działa przeciwbakteryjnie i zapobiega tworzeniu się zmian zapalnych
- Działa przeciwświądowo i przeciwdziała nasileniu choroby
-  Odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka
- Natychmiastowo nawilża 
- Przywraca skórze poczucie komfortu,bardzo dobrze tolerowany 
- Bez parabenów,formuła bezzapachowa






Moja opinia: Jak dla mnie bomba i daje duże 10 . Polecam!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz