wtorek, 16 grudnia 2014

Pierwszą współprace czas zacząć!!

Witam ,jakiś czas temu zgłosiłam się do wielkiego testowania balsamu do atopowego zapalenia skóry firmy Bioderma Laboratoire Dermatologique. Moje zgłoszenie zostało wylosowane z pośród wielu chętnych osób. Dzisiaj własnie dostałam przesyłkę za ,którą jestem bardzo wdzięczna firmie Bioderma. W paczce dostałam bardzo fajny i ciekawy  katalog z poradami dotyczących schorzeń skóry oraz kojący balsam Atoderm Intensive, emolientowy wzbogacony o działanie przeciwświądowe,odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom  atopowych o pojemności 75 ml. Zabieram się właśnie do testowania ,a moje odczucia, sugestie , porady , dotyczące balsamu dodam na blog w najbliższym czasie . Pora zaczynać !!! Jestem podekscytowana !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz