poniedziałek, 3 listopada 2014

W końcu dotarły !!! Cudowna próbka perfum od firmy Yodeyma Paris

Już jakiś czas temu zamówiłam sobie darmową próbkę 15 ml francuskich perfum firmy Yodeyma Paris ,dzięki stronie  http://zafree.com.pl/. (próbki są nadal dostępne jak i wiele innych zapachów do wyboru) . Formularz zgłoszeniowy ( Tutaj ) wypełniłam jakieś 2 tygodnie temu ale opłaciło się czekać bo perfumy są  cudowne!! Ja akurat wybrałam sobie zapach Celebrity Woman ( Orientalno-kwiatowy, piękno i życie) z wielu innych dostępnych zapachów dla kobiet jaki mężczyzn .  Celebrity Woman skojarzył mi się z gwiazdami Hollywoodu więc między innym dlatego go wybrałam hehhehe  i nie myliłam się , perfumy są cudowne i zapach długo się utrzymuje!! 15 ml to wcale nie jest tak mało ,żeby móc dostać całkiem za darmo taką pokaźną próbkę. Jak dla mnie rewelacja !!! Jak i zapach jak i firma.


W zestawie również broszurka z klasyfikacją nut zapachowych!



Moja ocena : 10! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz