czwartek, 13 listopada 2014

Mleczko Prostujące Włosy Firmy Marion

Oto mój jeszcze lepszy sposób na proste i gładkie włosy ,bez efektu puszenia. Otóż kiedyś zrobiłam sobie małą rundkę po drogerii ,nagle moim oczom ukazał się mały fajny specyfik prostujący włosy z połączeniem prostownicy lub suszarki do włosów.Zaciekawił mnie bo już od dawna szukam jakiś dobrych kosmetyków na lepsze i proste włosy no i o oczywiście z termo ochroną!. No i znalazłam :) Super mleczko prostujące włosy Firmy Marion. Koszt takiej ,,buteleczki '' 5 .99  chociaż jedną wadę ma taką ,że jest troszeczkę mała ale efekt jest zachwycający. Konsystencja mleczka jak i kolor wyglądem przypomina  odżywkę do włosów , świetnie pachnie ,mleczko prostujące można nałożyć na suche jak i wilgotne włosy ( ja zawsze nakładam na suche ). Wzięłam 2 porcje mleczka ( wielkość orzecha laskowego) na suche włosy i nałożyłam jak odżywkę ,czyli wtarłam . 1 porcja wystarczy na włosy  krótkie i średnio krótkie ,a 2-dwie na włosy półdługie i długie. Już po samym wtarciu można zauważyć efekt ,włosy stają się gładkie i miękkie w dotyku . Wystarczyło tylko użyć prostownicy i gotowe!! włosy proste jak drut ,bez puszenia i jedwabiście gładkie , a co najważniejsze chronione przed wysoką temperaturą,  no i fryzurka utrzymuje się dłużej .Teraz Mleczko Prostujące Firmy Marion  zagości u mnie na zawsze!!

 Z etykiety:
Mleczko prostujące,stworzone specjalnie do prostowania włosów prostownicą lub suszarką do włosów i szczotką. Doskonale rozprowadza się na włosach , ujarzmia niesforne kosmyki, długotrwale zapobiega puszeniu się włosów,nadaje jedwabistą gładkość.

Zalety:
- włosy jedwabiście gładkie  już po pierwszym zastosowaniu
- doskonale rozprowadza się na włosach
- długotrwały efekt
- zapach
- cena
- zapobiega puszeniu się włosów
- termo ochrona

Wady:
- zbyt mała buteleczka (poj. 120 ml)


Moja Ocena : 10

Znacie?? Stosujecie?? Piszcie w komentarzach co sądzicie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz