sobota, 6 grudnia 2014

Próbki karmy dla kota firmy Josera w końcu dotarły!!

Witam, po długim oczekiwaniu na próbki ,karmy dla kotka firmy Josera w końcu się doczekałam. Próbki dotarły!!:) dostałam dwie  fajne paczuszki z karmą całkowicie za darmo mój kotek również był zadowolony bo  karma znikła w oka mgnieniu z jego miseczki.  Tak więc produkt super mnie zaskoczył tym bardziej , że aż dwie paczki można było sobie wybrać zupełnie za darmo więc jak najbardziej na plus. Z góry przepraszam za jakość fotek ale robiłam je przy ciemnym świetle ( pogoda) :(  więc nie są zbyt dokładnie widoczne ale ważne ,że są :)


W paczce znalazły się broszurki reklamowe i 2 saszetki z karmą :)




 Moja opinia : 10 


Zalety:
- Firma godna polecenia
- karma smaczna  i zdrowa dla kotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz