wtorek, 14 kwietnia 2015

Mascara Twist up the Volume

Witam, wczoraj jak pisałam dostałam do przetestowania Mascare Twist up the Volume ultra black 2 w 1 firmy Bourjois Paris. Od razu po otwarciu paczuszki wzięłam się do testowania mascary i powiem szczerze ,że byłam mile ale to bardzo mile zaskoczona jej efektem. Rzęsy od razu po pierwszym pociągnięciu obrotowym pędzelkiem stały się maksymalnie dłuższe ,za razem grubsze i lekko podkręcone. Mascara utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień nie skleja ich a oczy wydają się większe o 100 % . Ma fajną konsystencję w  formie jak by żelu , nie kruszy się a to  jest dodatkowym atutem. Jej intensywny kolor czerni dodaje jeszcze wyrazistszego i głębszego  uroku naszemu spojrzeniu ,jestem w stanie przyznać ,że to moja najlepsza mascara  z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Wypróbowałam  już bardzo wile marek ale Twsit up the Volume firmy Bourjois Paris jest mega ,mega zachwycająca i zaskakująca. Polecam ją w 10000 %  od razu po zastosowaniu mamy efekt sztucznych rzęs , a  głęboka czerń jeszcze bardziej  dopełnia nasz efekt z resztą ,  która z kobiet nie chciałaby mieć czym trzepotać  ?? Zakochałam się w niej i nie zamienię jej już na żadną inną. Cena waha się pomiędzy 30 -40 zł Nie każdego stać na taką przyjemność ale myślę ,że warto wydać troszkę więcej pieniędzy i móc się cieszyć 100%  efektem wydłużonych i pogrubionych rzęs niż kupić jakąś słabą mascarę ,która się  klei ,kruszy i szybko zmywa . Polecam ,jestem mega zadowolona , a przy okazji chciałam podziękować stronie ibeauty ,że mogłam się znaleźć w gronie szczęśliwców i móc przetestować ten cudowny i zachwycający kosmetyk!! Dziękuje bardzo!!

                                                                         

Zalety:
- wydłuża rzęsy i pogrubia do maksimum
- obrotowy pędzelek
- wygodna łatwa aplikacja
- fajna konsystencja tuszu
- nie skleja rzęs
- nie kruszy się 
- nie wysycha szybko
-intensywny kolor czerni
- oczy pełne blasku


Wady :
- wysoka cena 


Moja Ocena 10/10  - 10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz