poniedziałek, 8 czerwca 2015

Projekt z Zalando!!!

Jestem podekscytowana ,gdyż tydzień temu dostałam się do testowania dzięki stronie marketingowej TRND w sklepie internetowym zalando . Zalando to sklep ,który w swojej ofercie ma bardzo dużo do zaoferowania od butów po sukienki czy torebki , a nawet znajdzie się coś dla dzieci. Paczka nie dawno do mnie dotarła ,a w niej otrzymałam bon upominkowy o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie zalando , oraz rabaty 20% dla moich znajomych i 15 % dla znajomych moich znajomych. Zakupy już zrobione :) Rozdaje powoli bony i czekam na przesyłkę . Jestem prze szczęśliwa ,że udało mi się dostać do drugiej już kampanii w ciągu 2 miesięcy zachęcam do odwiedzenia sklepu ZALANDO gdyż zakupy są łatwe ,szybkie i bezpieczne. Darmowy koszt przesyłki i darmowy zwrot produktu do 100 dni!! Czego chcieć więcej?? Polecam Zalando!!!
                                                                   
                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz