czwartek, 22 października 2015

Perfumy Nicole Cosmetics

Dzisiaj dotarły do mnie perfumy Nicole Cosmetics nr 143 ze strony http://www.trustedcosmetics.pl/ . Jest to rzetelna firma ,która ogłasza nabór  blogerek -testerek do przetestowania różnych kosmetyków. Ja między innymi zgłosiłam się do testowania perfum , z pośród mnóstwa zapachów damskich , męskich  KLIK wybrałam zapach o nr 143. ,,Nicole 143 (grupa: zmysłowe) to esencja zapachowa, w której łączy się: mandarynka, orchidea, paczula, gruszka, karmel, nuty zieleni. ''  Zapach perfum robi piorunujące wrażenie ,uwielbiam orchidee dlatego własnie wybieram perfumy o takim zapachu. Perfumy ,które dostałam nie są ani za słabe ani za mocne są w sam raz. Ich zapach utrzymuje się dość długo po popsikaniu ,czuć nutę zieleni ni słodycz owoców . Nie żałuje ,że wybrałam akurat ten zapach ,perfumy są cudowne pod każdym względem , dlatego polecam je każdemu z was do przetestowania ,może akurat wam spodoba się inny zapach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz