wtorek, 28 października 2014

Everyday me - Mam i ja ( Vizir + Lenor)

Dziś właśnie doszła do mnie wyczekiwana paczuszka z mojej z ulubionych  portali dla kobiet everydayme.pl . Mianowicie zamówiłam całkiem nie dawno próbkę kapsułki piorącej Vizir i próbkę płynu Lenor Sensitive płyn do płukania zmiękczający tkaniny. Jestem bardzo zadowolona z przesyłki i miło zaskoczona efektem produktów ,które dostałam.



Kapsułki piorące Vizir przetestowane przeze mnie są naprawdę wspaniale!! Mają ładny delikatny zapach, super usuwają zabrudzenia , są łatwe i szybkie  w użyciu . Rozpuszczają się natychmiast i nie zalegają w pralce tak jak proszek do pranie ,który nieraz trzeba popłukać aby się w całości rozpuścił. Kapsułki zawierają mało miejsca można je dosłownie wszędzie schować. ( osobiście uwielbiam takie rozwiązania ). A najważniejszy ich atut to taki ,że nie trzeba kupować ich osobno do białego prania i osobno do kolorowego !! Jestem jak najbardziej za i szczerze polecam!

Lenor Sensitive to również godny do polecenia płyn do płukania , który zmiękcza i nawilża tkaniny. Świetny dla alergików i małych dzieci ,ponieważ  nie podrażnia skóry, a sam zapach  tkanin jest bardzo delikatny i przyjemnie jest go czuć. Od dzisiaj na mojej półce zagoszczą oba produkty . Moja nota dla nich 8 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz