poniedziałek, 13 października 2014

Pierwszy wpis !!! - Bulionetki Knorr !!!

Witam ,to mój pierwszy blog recenzyjny darmowych gadżetów. Uwielbiam wszystkie gadżety, próbki czy testery . Lubię je zamawiać czy dostawać ( kto nie lubi prezentów??) . Na początek zamówiłam już 2 produkty ,pierwszy który doszedł opublikuje na następny musimy poczekać . Ok to zaczynamy!! :)


Jakiś czas temu zamówiłam sobie darmowy zestaw bulionetek ( ze strony ; zafree.com.pl ) do duszonych dań firmy Knorr .Powiem szczerze ,że zostałam bardzo mile zaskoczona przesyłką ,ponieważ spodziewałam się ,że dostanę tylko jedną małą bulionetkę . Okazało się ,że w  przesyłce znalazłam super książeczkę z przepisami i aż 2 opakowania  bulionetek!!! 2 do dań drobiowych i 2 do dań mięsnych. Jestem pozytywnie zaskoczona.




Przepisy z książeczki są bardzo łatwe w wykonaniu  i bardzo smaczne , wypróbowałam już 1 przepis ( kociołek z kurczakiem) polecam bo jest naprawdę bardzo pyszny.Teraz zabieram się za drugi przepis!!




Bulionetki dodają wspaniały smak daniu , przede wszystkim nie trzeba już doprawiać bo smak bulionetki jest tak intensywny i delikatny ,że zaspokoi każde ,,wybredne podniebienie :) 


Naprawdę warto!! Polecam zdecydowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz