poniedziałek, 13 października 2014

Ryż + niespodzianka= wielkie zadowolenie :)

 Któregoś dnia wybrałam się na zakupy razem z mężem , były to takie zwykłe zakupy spożywcze . Zwiedzaliśmy sklepowe półki i tak brałam każdy produkt jaki był mi potrzebny. Nagle podeszliśmy do półki z ryżem więc wzięłam pierwszy lepszy ryż jaki był na półce. Gdy już wróciłam do domu  zaczęłam wypakowywać swoje produkty na moje tym razem półeczki ;) w ręce wpadł mi ten owy ryż!!! Jakież było moje zdziwienie i zachwycenie gdy na pudełku zobaczyłam ,że w środku znajdę oprócz ryżu dodatek - prezent  ,, Fix do potraw chińskich firmy Knorr'' . Ryż firmy ,,Risana'' , a w środku fix Knorr . Bardzo się ucieszyłam i mąż też bo mieliśmy gotowy obiadek :)

Niestety pudełko gdzieś mi się zapodziało i nie mam swojego oryginalnego zdjęcia  ale za to daję moją fotkę Fix Knorr Do potraw Chińskich.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz